Thursday, July 16, 2009

Ujabb dij:)


Ezt a dijat Kali Gopikatol kaptam!Nagyon megorultem, hogy gondolt Ram!
Ezzel a dijjal az tarsul, hogy 5 dolgot kell elmondanom, amit nagyon szeretek:
..eloszor is a draga ujdonsult ferjemet, Ot nagyon
..aztan a draga barataimat, akik kozel allnak hozzam
...imadom a gyongyozest, es mar alig varom hogy itt is talalkozhassak olyanokkal akik gyongyoznek es akkor ujra tarsasagban is fuzhetek, mert az am az igazi!:)
..imadok csavarogni, setalni, fagyizni
..a munkam, bar sajna meg nem dolgoztam a szakmamban, de mar alig varom hogy ki tudjam benne probalni magam es igy ujra fejleszthetem az embereket

Hat ezek a dolgok amik most hirtelen eszembe jutottak, bar tudom meg orakig sorolhatnam!:)
Nos, lassuk en kinek nyujtom tovabb ezeket a dijakat:


Belynek mert orulok, hogy ujra felvettuk a rokoni kapcsolatunkat, no meg imadom a munkait;

Emmanak(Eminek), mert latom, hogy o is hogy rakapott a gyongyozesre es szepen halad elore;

Hoyacarnosanak, mert imadok beterni a blogjaba!Most epp bogyo "oruletben" van, amik utan en csak tatott szajjal epekedem:) ;

Alexandranak, mert nagyon szeretem a gyumis szetteit, es mindig valami ujat keszit;

Kali Gopika tudom toled kaptam a dijat de rad is gondolok,mert te is kulonleges dolgokat keszitesz,amiket en nagyon szeretek


Tudom meg tobb nevet is ki kene emelnem, de mar lassan megint korbe ert ez a dij!Meg tenyleg tudnam orakig sorolnom a neveket!Szoval ha beleegyeztek mindenkinek tovabb adom,akihez mindig latogatok!!!Udv mindenkinek


A díj szabályai:
Tedd ki a díjat ablogodra.
Sorolj fel öt dolgot, amit szeretsz.
Add tovább a díjat 10 személynek és értesítsd őket egy commentben.

No comments:

Post a Comment